Friday, April 2, 2010

ya illahi rahmatah minhah..


oh tuhan..berikanlah..
sedikit..
rasa cintamu...padaku..
semoga..seluruh..
cintaku untukMU..

oh tuhan..kurniakanlah..
sedikit..
rasa takutkanMU...padaku..
semoga..
kutidak takut..
selainMU..

YA ALLAH dengan rahmatMU
kurniakanlah...

ya illahi rahmatah minhah...


ya ALLAH.. jadikanlah air mataku..
diwaktu takut denganMU
pemadam api nerakaMU..
jatuhnya air mataku..
menggugurkan.. dosa-dosaku..


tuhan kalau bukan dengan rahmatMU
aku tidak akan terlepas dari azabMU..


aku lemah.. bantulah aku... untuk...
berMUJAHADAH selalu..
syaitan sering menipu dayaku.
lindunglah aku darinya..


ya ALLAH dengan rahmatMU.. kurniakanlah..
aku kesedihan amat ketika menaipkan ayat demi ayat.. mengapa aku jadi teringatkan masa lalu ku.. aku rasa jahil benar diriku tika itu..
tsabbit qulubana ya rabbana..

No comments: